Твір на тему "Де і як я провів(ла) літні канікули"

Де і як я провів(ла) літні канікули або Чим запам’яталося мені літо

Цього літа я з батькам літав на море в Туреччину, та відпочивав там два тижні. Ці два тижні пролетіли дуже швидко, але мені сподобалось. В нашому готелі був власний аквапарк, де я з татом проводив найбільше часу, а мама засмагала на пляжі. Також ми їздили на різноманітні екскурсії, було цікаво. також я їздив до бабусі на село, там я повів близько місяця часу. В селі в мене є багато друзів, кожного дня ми каталися на велосипедах, грали у футбол та купалися в річці. Це літо промайнуло дуже швидко та несподівано.

Варіант 2 (для дівчат)

У червні я їздила до дитячого оздоровчого табору «Дружба». Мені там дуже сподобалося, було багато цікавого. Щоранку замість зарядки в нас були танці.

У таборі проводилося багато захопливих заходів: музичних, танцювальних, спортивних. Кожен міг показати себе й свої вміння.
Особливо мені запам’яталися наші дискотеки, я дуже люблю танцювати, тому кожен день чекала їх з нетерпінням. Також до нас в табір приїжджав пересувний цирк-шапіто.

У липні я їздила до міста Одеси. Там я відвідала «Луна-парк», де безліч різноманітних цікавих розваг. Після відвідування парку в мене залишилося море вражень. Звичайно, було трохи страшнувато, але я б із задоволенням ще раз там покаталася. У нашому місті я не зустрічала таких цікавих атракціонів, як в Одесі. Є тільки звичайні каруселі, а ось екстремальних гойдалок, на яких аж дух захоплює, в нас нема.

Цьогоріч ми не поїхали до Львова, бо матусі не дали на роботі додаткової відпустки. Ми могли поїхати разом з татом, але вирішили відкласти поїздку до того часу, поки у мами не вийде поїхати з нами.

В цілому, мені сподобалося, як я провела літо. Я чудово відпочила і з нетерпінням буду чекати наступних літніх канікул.

Варіант 3 (для хлопців)

Я дуже зрадів, коли дізнався, що частину літа батьки вирішили провести зі мною на морі. Тож ми сіли в машину й вирушили до Одеси.

Море завжди було різним: вранці найчастіше спокійним, ввечері — з невеликими хвилями. Але одного разу ми навіть не змогли купатися, бо хвилі піднімалися на висоту кількох метрів, висувалися до берега та з гуркотом вдарялися, злегка пінячись.

Щоб урізноманітнити свій відпочинок, ми відвідали аквапарк «Одеса». Він розташований поза містом. Там було стільки різноманітних гірок та цікавих атракціонів! А ще мені сподобався дельфінаріум «Немо», в якому ми дивилися дивовижне шоу дельфінів, морських левів та морських котиків. Особливо цікаво було спостерігати, як вони стрибають, грають з м’ячем та навіть танцюють.

Цю чудову поїздку я запам’ятаю на все життя. Адже ми так добре відпочили, стільки цікавого побачили навколо! Тепер мені щороку захочеться їздити влітку на море. Воно притягує і зачаровує своєю красою та величчю.

Категорія: Шкільні твори | Додав: gdz | Теги: тему, де, літні, як, на, провів(ла), Твір, канікули